Service, bestellen & retourneren
Service
Label '93 probeert je ten alle tijden zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Onder een goede service verstaat Label '93:
- Snelle levering
- Makkelijk retourneren
- Producten van de beste kwaliteit
- Persoonlijk contact
- Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Bestelprocedure
De bestelling gaat via de webshop of ander contact (Messenger, e-mail, WhatsApp).
De webshopbestelling wordt behandeld als de betaling binnen is. Als de bestelling binnen is gekomen ontvang je een mail met de bevestiging daarvan.
Let op! Deze kan in de ongewenste mailbox komen. Check dus je spam mocht je geen mail ontvangen van de bestelbevestiging.
Wanneer het contact anders dan via de webshop verloopt wordt de bestelling behandeld volgens afspraak via het contact.
Retourneren
Voldoet je bestelling onverhoopt toch niet aan je wensen of verwachtingen?
Geen probleem! Je kunt je product(en) altijd binnen 14 dagen aan Label '93 retourneren.
Dit met uitzondering van producten die gepersonaliseerd zijn met naam, zelf zijn ontworpen op de 'ontwerp zelf' pagina & sale producten.
Om het lekker simpel te houden, is er maar 1 voorwaarde om een product te kunnen retourneren!
Het product bevindt zich in de originele verpakking en is niet geopend!
Dit in verband met de hygiëne.
De retourkosten zijn altijd voor de klant.
Meld je retour aan via de mail info@label93.nl.
Vermeld in de mail:
- Je naam en adresgegevens
- Besteldatum
- Ordernummer
- Reden van retour
- Bankrekeningnummer (IBAN, hierop wordt het bedrag terug gestort)
Label '93 stuurt vervolgens een bevestigingsmail, je ontvangt je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van de bevestigingsmail van het geretourneerde product op je rekening.
Retour zending kan gestuurd worden naar:
Label '93
Schansstraat 4a
5688 NC Oirschot